Daar gaan we weer... - Reisverslag uit Bergentheim, Nederland van Marieke Holl - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer... - Reisverslag uit Bergentheim, Nederland van Marieke Holl - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

15 Juli 2008 | Nederland, Bergentheim

Namaskar!

Nieuwe reis, nieuwe lay-out.
Morgen (16 juli) vlieg ik voor de derde keer naar India. Na die eerste keer had ik niet verwacht dat ik er nog zo vaak naar terug zou willen... Maar sommige dingen kunnen raar lopen...
Ik heb nog niet zo'n duidelijk plan voor de komende 6 weken. Het enige dat vaststaat, is dat ik van 1 t/m 15 augustus weer in de Sivananda ashram in Neyyar Dam, Kerala zit. De invulling van de weken daarvoor en daarna zijn nog een beetje een raadsel, misschien blijf ik in Bangalore, misschien ga ik reizen (alleen of met iemand anders). Het wordt vast allemaal duidelijk wanneer ik er eenmaal ben...
Ik ben in ieder geval heel blij dat ik weer terug kan naar India, naar de ashram en naar oude bekenden (1 in het bijzonder...)!
Ik ga proberen om jullie zo nu en dan op de hoogte te houden van mijn avonturen.
Iedereen een fijne zomervakantie gewenst in Nederland en elders!

Liefs, Marieke

  • 15 Juli 2008 - 17:23

    Trees En Ted:

    Als je dit leest, ben je al in India. Hoop, dat je een goede reis hebt gehad en al een beetje bent uitgerust.
    Heel veel plezier daar en nu eens lekker vakantie houden in plaats van werken in India! Dikke kus!

  • 15 Juli 2008 - 20:50

    Jasper En Sandra:

    Hoi Marieke,

    Veel plezier in India en zorg maar dat die ene oude bekende een keer naar Nederland komt
    Groetjes, Jasper en Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Eindelijk weer terug naar India... Terug naar de ashram en terug naar (een) oude bekende(n)... Namaste!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 38550

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 03 November 2012

India 2012

16 Juli 2008 - 30 Augustus 2008

India 2008

17 November 2007 - 15 December 2007

Suriname 2007

02 Januari 2007 - 15 April 2007

India 2007

29 Januari 2006 - 13 Juli 2006

India 2006

Landen bezocht: