Bliksembezoek... - Reisverslag uit Bangalore, India van Marieke Holl - WaarBenJij.nu Bliksembezoek... - Reisverslag uit Bangalore, India van Marieke Holl - WaarBenJij.nu

Bliksembezoek...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

24 April 2006 | India, Bangalore

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen. Na een week in Iddaludu ben ik dinsdagavond vertrokken voor een bliksembezoek aan Nederland. De reden hiervoor (crematie) was niet zo leuk, maar het was wel heel fijn om even in Nederland te zijn en veel mensen te zien en te spreken.
Zaterdagmorgen ben ik weer vertrokken en nu ben ik in Bangalore aan het bijkomen van de dubbele jetlag... Morgen vertrek ik weer naar Shidlaghatta en hopelijk kan ik deze week mijn werk daar afronden.

Liefs, Marieke

• 24 April 2006 - 18:26

Nienke:

Hey Mariek, ik vond het echt geweldig om je even te zien. Veel succes deze laatste weken en geniet ervan he!
    Liefs, Nienke

• 25 April 2006 - 11:48

Marieke:

Hey meis!
    Oeh ik schrok van je berichtje joh, gecondoleerd in ieder geval, heel vervelend! Succes in ieder geval nog met de laatste loodjes in Shidlaghatta. Ga je daarna nog een ander project doen? Ik heb afgelopen weekend goed mijn verjaardag gevierd, was erg gezellig.Verder druk met studie..hoop echt mijn bachelor af te kunnen maken deze zomer! Heb gehoord dat je ook weer naar Dekker v.d. Vegt gaat v.d zomer? ik ook, dus keileuk, wordt weer gezellig! Nogmaals heel veel succes en hou ons op de hoogte,
    liefs,
    xxx
    Mar

• 25 April 2006 - 18:26

Suzan:

Hoi Marieke

Het was heel leuk om je weer even te zien! Geniet van je laatste weken India. Liefs, Suus

• 26 April 2006 - 08:40

Femke:

He Marieke!
    Het was echt een verrassing je zomaar ineens aan de telefoon te krijgen, echt super leuk! Zet hem op daar! Liefs Fem

• 27 April 2006 - 13:54

Maaike:

Hoi marieke!
    Gecondoleerd nog met je opa. Nog veel succes dezelaatste tijd met werken, en dan met je welverdiende vakantie! Geniet er maar een beetje van, want dat heb je verdient! Tot snel weer!
    ( en wees blij dat je geen scriptie stress hebt ;-) )