Wat ga ik doen? - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marieke Holl - WaarBenJij.nu Wat ga ik doen? - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Marieke Holl - WaarBenJij.nu

Wat ga ik doen?

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

23 Januari 2006 | Nederland, Nijmegen

Lieve allemaal,

Nog een paar dagen en dan is het zover... Zondag vertrek ik voor 5 maanden naar India! Ben er nu bijna klaar voor: ik heb mijn ticket, visum (kostte wel wat moeite...) vaccinaties, malariapillen en waarschijnlijk ook een huurder voor mijn kamer.
Ik ga 4 maanden stage lopen bij het Institute for Youth and Development (IYD) in het zuiden van India. Het hoofdkwartier van IYD is in Bangalore, waar ik 30 januari aankom. IYD houdt zich met veel verschillende zaken bezig, zoals jongerenwerk, onderwijs, rurale ontwikkelingsprojecten enz. Ik ga werken bij die rurale ontwikkelingsprojecten, in de rurale gebieden rond Bangalore, Tumkur en Kolar. Mijn taakomschrijving is vrij breed: "To perform the tasks of documenting the project results, case studies, broucher and website development" (ben benieuwd of ik dat laatste ook kan...).
Na 4 maanden stage heb ik nog een maand vrij om te reizen en 30 juni land ik weer op Schiphol. Volgende week begint mijn zomer en ik hoop dat de kou hier verdwenen is wanneer ik terugkom.
Ik houd jullie op de hoogte van mijn belevenissen!

Liefs, Marieke

  • 24 Januari 2006 - 14:46

    Maria En Jurgen:

    Heey Marieke!

    Wat leuk dat we op deze manier met jou mee mogen! Gaaf hoor! We zijn erg benieuwd hoe het allemaal gaat en wensen je heeeel veel succes en plezier daar toe!

    Liefs, Jurgen en Maria

  • 24 Januari 2006 - 19:20

    Veerle:

    Heel veel plezier marieke en ik zal hier regelmatig kijken om te zien hoe t met je is. Ik ga ook je mailen om je op te hoogte te houden van mij hier :).
    HEEEEEEEEEEEEEEEEL veel plezier en geniet daar inderdaad van het mooie weer.
    Ga je wel missen.
    Knuffels en kus, Veerle

  • 24 Januari 2006 - 19:43

    Trees En Ted:

    Hoi meid, eindelijk dan een echte web-site!
    Je staat gelijk bij mijn favorieten!
    tot gauw!
    liefs uit mooi Bergentheim

  • 25 Januari 2006 - 11:45

    Marieke (AIESEC):

    Ik wil je namens heel AIESEC veel plezier en succes wensen! Maak er iets moois van! We kijken uit naar je verhalen!
    En voor zondag: Goede reis!
    Groetjes, Marieke

  • 25 Januari 2006 - 19:33

    Nienke:

    Nu zit je nog naast me, maar straks moet ik je een hele tijd missen... Veel plezier en succes!

  • 26 Januari 2006 - 14:07

    Marieke:

    Hey meis, keileuk, ben benieuwd naar al je belevenissen, ik wens je in ieder geval een supertijd daar...en veel foto's maken he?
    xxx
    Marieke

  • 31 Januari 2006 - 12:17

    Jas & San:

    Hoi Marieke, heel veel plezier en succes in India!
    Groeten uit het koude Grunn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

India 2006

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2006

Thuis...

29 Juni 2006

Nog 2 weken!

27 Juni 2006

Naar huis? Of...?

14 Juni 2006

Foto's!

13 Juni 2006

Stage voorbij!
Marieke

Eindelijk weer terug naar India... Terug naar de ashram en terug naar (een) oude bekende(n)... Namaste!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 38571

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 03 November 2012

India 2012

16 Juli 2008 - 30 Augustus 2008

India 2008

17 November 2007 - 15 December 2007

Suriname 2007

02 Januari 2007 - 15 April 2007

India 2007

29 Januari 2006 - 13 Juli 2006

India 2006

Landen bezocht: